Playlista

Strony

21 lutego 2017

Post powitalny [Krówka]

Hej!
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam do przeczytania posta 😃. Opowiadam tu o mnie i moim życiu, więc Ci, którzy nie są kompletnie zainteresowani, to niech pominą ten post.
No to zacznijmy od początku. Urodziłam się w Wałbrzychu dnia 20 lipca 2005 roku. Moi rodzice chcieli mi nadać inne imię, ale tata gdy usłyszał "Laura", od razu postanowił, że tak będę się nazywać. Potem dorastałam i żyłam szczęśliwie aż do 2012 roku. Mój tata wtedy zachorował na nowotwór (?) Nie wiem, jak się nazywa ta choroba. Cierpiał tak do 2013/14, a w 2016 roku dostał nawrot choroby. W tej chwili znajduje się w szpitalu (będzie tam przez parę tygodni). Ja jestem zmuszona być u babci.
Teraz opowiem coś o mnie. Jestem osobą o dziwnym nazwisku i charakterze. Uwielbiam rysować, pisać, kiwi 😆, gotować oraz ścigać pokemony w Pokemon Go. Nie znoszę kotów, biegania, marmolady, dżemów i gadania "Fb 13+". W przyszłości chciałabym zostać... Po prostu chcę rysować. Od dawna myślę nad próbą zrobienia krótkiego odcinka animowanego o Awatarii (nie kopiować pomysłu!). Potrzebuję tylko programu i paru aktorów głosowych do zdubbingowania. Wiem, wiem, post jest dość krótki, ale to dlatego, że moje życie jest nudne...
Na dole macie mój paszport:


Ja już się z Wami żegnam. Pa pa!
/Krówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz