Playlista

Strony

24 lutego 2017

Przemówienie wyborcze #0 [Krówka]

Hej!
Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny post z mojej strony.
Ten, kto zaglądał na PzA, pewnie kojarzy tę serię. Kontynuowałabym ją gdyby nie fakt, że nie pamiętam, kto był zapisany do serii i jak wyglądały ich przemówienia. Zacznijmy od początku. Pomysł na serię podsunęła mi moja książka, której tytułu dokładnie nie pamiętam, ale chyba nazywała się ,,Ołówkiem po papierze". Polega ona na tym, że daję Wam temat i stronę, której musicie bronić dobrymi argumentami. Będziecie musieli napisać przemówienie, dlaczego tak, a nie inaczej.
Wasze pracę będę oceniać od 1 do 10. Nad nagrodami się jeszcze zastanawiam, ponieważ niektórzy grają na Facebook'u (np. ja), a inni na Naszej Klasie. Przedstawię je Wam w następnym poście z tej serii. Ten, kto wygra, zostanie prezydentem. Dobra, dobra to teraz przedstawię Wam zasady:
  1. Przemówienia mają dotyczyć tylko tematu, który wam podałam w poście.
  2. Przemówienia nie mogą być ani za krótkie, ani za długie.
  3. Pod koniec każdego przemówienia podpisujecie się urzędem oraz swoim nickiem / ksywką / imieniem.
  4. Nie ściągamy od innych.
  5. Piszemy z oficjalnego konta przemówienia. Jeśli jednak zdarzy się, że z anonima ktoś napiszę musi mi to potwierdzić na Facebook'u/Naszej Klasie lub w odpowiedzi napisać czy to on/ona.
To chyba tyle. Jeśli chcecie się zgłosić do tej serii, w komentarzu musicie napisać: ,,Zgłaszam się do PW. Gram na NK/FB /podpis". Jeśli gracie na obu portalach społecznościowych, dam wam nagrodę na FB, bo tam mam więcej Srebra oraz Goldów.
Ja już się z Wami żegnam. Pa pa!
/Krówka

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do PW. Gram na NK /Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do Pw. Gram na Fb /Elen
    Jakby co to wiesz dlaczego z anonima piszę, na Fb Ci potwierdzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do Pw. Gram na nk i fb. /HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się do Pw. Gram na nk. /Mahperi

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do PW? Gram na fb / bessoska

    OdpowiedzUsuń