Playlista

Strony

27 lutego 2017

Post Powitalny - Wojtek

Hey!

Jest mi niezmiernie miło, że mam możliwość skorzystania z okresu próbnego na tym blogu. Niestety, ale nikt nie wie czy ja przejdę, to zdecydują administratorzy tego bloga. Omijając moją sprawę chciałbym wam opowiedzieć coś o mnie. Na początku się przedstawię, więc mam na imię Wojtek, mam 11 lat. Wiem, że będziecie się ze mnie śmiać, bo mam 11 lat. Uwierzcie w tej sprawie wiek nie ma różnicy. Czasami młodsi są lepsi od starszych. Pewnie kilka osób będzie mnie znać z bloga "Bananowa Awataria", ponieważ to mój blog, prowadzony przez mnie. Jeśli chodzi o moje zainteresowanie to jest nim: informatyka, matematyka, bloggerowanie, programowanie, sport, projektowanie. Lubię także pisać książki, tańczyć, śpiewać. Wiem, że jako chłopak to dziwne, ale naprawdę lubię to robić. Jeśli chodzi o moją naukę idzie mi średnio. Oczywiście nie chcę się chwalić, że jestem genialny. Ogólnie to lubię słuchać dużo muzyki, sprawia mi to radość i dodaje uśmiech na twarzy. Lubię zwierzęta, przeważnie koty. Na blogu postaram się dodawać posty regularnie, oczywiście jak przejdę. Bardzo miło mi pisać tu do was. Może teraz opowiem coś z życia mojego awatara. Chociaż nie ma wiele do opowiadania. Jak każdy awatar miałem już kilka żon, powodem tego były zdrady. Może to nie takie ciekawe, ale muszę coś napisać. Na początku miałem nick Wojciech, lecz zauważyłem, że coraz więcej razy pojawiają się nicki z ozdobnymi literami, dlatego postanowiłem zmienić mój nick z Wojciecha na czekoladowego. Oczywiście "czekoladowy" był napisany właśnie tymi nowoczesnymi literkami. Niedawno, około miesiąca nick mi się znów znudził, lecz tym razem postawiłem na coś bardziej oryginalnego, angielskiego. Ta oryginalna nazwa wyglądała tak: LOVEandLIFE. Tylko, że znów była napisana ozdobnymi znakami. Myślę, że te dwie informacje z życia awatara wam wystarczą. Wiem, że mało, ale nie ma co pisać. Teraz dam wam mój paszport. Zobaczycie aktualny nick i wiele więcej informacji.


Dodałem na dole moją książeczkę zatrudnienia. Jest ona po to, aby ludzie ciekawi zobaczyli mój pełny paszport.

Teraz napiszę wam coś o seriach. W czasie okresu próbnego mam zamiar rozpocząć dwie zabawy, które będą na zapisy. W sumie to jedna nie będzie na zapisy. Jeśli przejdę mam dalsze plany na kolejne serie. Myślę, że tyle informacji wam wystarczy.

Do zobaczenia!
/Wojtek

8 komentarzy:

  1. I tu przyszedłeś. Xdd Nie wiedziałam że tańczysz ..����powodzenia!/ Bessoska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile was tu jeszcze będzie? Wojtek zazdroszczę Ci, że masz tyle czasu na blogowanie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres próbny przyjęliśmy wszystkich (7 osób), jednak będziemy musieli wybrać dwójkę najlepszych. Chcemy, aby była nas piątka ;)
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinga, bo jest problem. Dlaczego Bella msp przepisała prawie cały mój post?

      Usuń
    3. Nie bój się Wojtek ;) Ja umiem zrobić piekło. Spytaj się wszystkich których znam. Huuehehe /Krówka

      Usuń
    4. Myślisz, że ja wiem? Nie mam pojęcia. Muszę z nią pogadać o tym. Ja również potrafię wyrządzić piekło na ziemi :D
      /Kinga

      Usuń
    5. Ooo... kurde, same szatany.

      Usuń