Playlista

Strony

23 lutego 2017

Smażenie naleśników w wiosennym evencie + tytuł

Witajcie!
Miałam napisać dzisiaj posta o pierwszym etapie wiosennego eventu "Święto wiosny", ale widzę, że Kevin był ode mnie szybszy 😄. Post będzie krótki, ponieważ niedawno wróciłam ze spotkania do bierzmowania, a jeszcze chciałabym się pouczyć polskiego na jutro.

Przed chwilą dostałam informację od mojej znajomej na NK (którą pozdrawiam) o świetnym patencie na smażenie naleśników. Nazwała go: "jak zrobić 500 naleśników w 5 minut". Nie ukrywam, że na początku wydawało mi się to absurdalne. Wszyscy wiemy, że podczas jednego smażenia nasza Awatarka "podrzuca" patelnią 3-4 razy. Jednak chcę Wam zdradzić świetny pomysł, którzy działa tylko w naszych domach.


Wystarczy odwrócić kuchenkę, na której mamy smażyć naleśniki, przodem do ściany. Miejsce jest obojętne. Jedno jest ważne - nasz awatar nie może mieć do niej dostępu. Procedura smażenia się nie zmienia. Trzeba klikać na kuchenkę. W związku z tym, że nie możemy do niej podejść, nie tracimy czasu na samo "podrzucanie" patelnią. W ciągu 10 sekund możemy nabić aż 40 - 60 naleśników! W ten sposób bardzo szybko możemy ukończyć etap i zapracować sobie na tytuł "Święto wiosny" do naszego paszportu.

Dajcie znać w komentarzu, czy wyszedł Wam ten sposób i czy się przydał. Mam nadzieję, że wszyscy załapali. Zobaczymy, czy będą kolejne etapy eventu. Bardzo bym chciała (Wy pewnie też 😂).

(nagroda za ukończenie etapu eventu wiosennego 2017)

(po zdobyciu nagrody możemy nosić odznakę nad swoim awatarem - trzeba kliknąć na nią w paszporcie, aby aktywować)

(odznaka jest widoczna przez wszystkich graczy w naszych paszportach w zakładce "tytuły" obok "nagród")

Pozostaje mi życzyć miłego klikania 😘!
/Artemida

9 komentarzy:

  1. Już mam 2 tytuły w kolekcji. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję xD Ja niestety nie dałam rady zdobyć tytułu w zimowym evencie.
      /Kinga

      Usuń
  2. To święto to maślenica rosyjskie święto przed rozpoczęciem wiosny dlatego tutaj będzie tylko jeden etap bo prawdopodobnie event ten prawdziwy wiosenny będzie w marcu, wiem to ponieważ rozmaeiałam z rosyjskimi graczami nie, że rozumiem rosyjski, ale od czego jest tłumacz. Nie wiem czy naprawdę tak będzie, ale w końcu maślenica to rosyjskie święto wiec oni wiedzą lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że to jest jeden etap. Na koniec eventu zawsze się dostaje tytuł, który jest zakończeniem. Tak, jak piszesz - miejmy nadzieję, że w marcu pojawi się prawdziwy wiosenny event, który będzie miał kilka etapów :) I dziękujemy za informację.
      /Kinga

      Usuń
  3. Działa Dzięki koleżanko. Szkoda tylko że energii schodzi tyle samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :D Niestety z energią jest tak samo.
      /Kinga

      Usuń
  4. Ja wszystkie energetyki wyczerpałem i robiłem 107 w minutę xD /Kevin

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest sposób, aby stracić tylko 20 energii na cały event :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zrobić jednego naleśnika tylko i go zjadać itd. xD /Kevin

      Usuń