Playlista

Strony

27 lutego 2017

Pokoje Awatarów #1

Witajcie!
Ależ dzisiaj piękna pogoda u mnie 😙. Teraz termometr pokazuje mi aż 31 stopni w słońcu! Nawet wierzyć się nie chce, że może być taka temperatura w końcówce lutego. Mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie prawdziwa wiosna.

Tym pięknym optymistycznym akcentem przejdźmy do pierwszego posta z serii "Pokoje Awatarów". Jestem zaskoczona, że tyle osób na samym początku dosłało mi zdjęcia swoich pokoi. Mam na komputerze aż 5 awataryjnych pomieszczeń do oceny. Nie wiem, jak się wyrobię z tym wszystkim. Przynajmniej spróbuję 😄.

Na pierwszy plan pod lupę idzie pokój naszego nowego autora, który jest na okresie próbnym - Michała. On jako pierwszy dosłał mi swoje zdjęcie. Zaczynajmy!


Na pierwszy rzut oka widzimy minimalizm. Pokój nie jest przedobrzony dużą ilością dodatków. Michał postawił tutaj na ciemną ceglaną tapetę i parkiet. Jednak kominek, szafa, kanapa i fotel rozjaśniają to wnętrze. Również drzwi są dobrze dobrane do całości.
Zobaczmy cennik wszystkich mebli i dekoracji:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • parkiet (średni) - 11G
  • 4x drzwi - 4x 7 = 28G;
  • obraz mistrza weneckiego - 12G;
  • kominek metalowy - 7800S;
  • skórzana kanapa - 27G;
  • fotel skórzany - 15G;
  • pozłacana szafa na ubrania - 21G;
  • ława - 20G;
  • skrzynka pocztowa z gołębiem - 5G;
  • jaskrawy laptop - 9G.
ŁĄCZNY KOSZT: 7800S + 162G

Widzimy, że koszt nie jest bardzo niski, mimo że panuje tutaj minimalizm wspomniany przeze mnie wcześniej. Dodałabym tutaj jeszcze parę ozdób / roślin, aby trochę go ubarwić.

Moja ocena: 8/10

Odjęłam 2 punkty, ponieważ dla mnie jest troszkę za pusto w tym pokoju. Zaraz podam Ci parę rad, z których możesz skorzystać, ale NIE MUSISZ. Pamiętaj, że to jest tylko moja opinia i masz prawo się z nią nie zgadzać 😉.

Moje rady:
  1. Dodaj coś na kominek, aby nie było tak pusto. Proponuję dać małe rzeczy, które będą w pewnym stopniu cieszyć oko np. szkatułka (6G) bądź przedmioty warsztatowe.
  2. Możesz też dodać jakieś roślinki podłogowe np. krzew z kwiatami (12G), kwiat w doniczce (7G), albo rośliny na ścianę - w tym przypadku kwiat w doniczce naściennej (6G), które możesz poustawiać pomiędzy sąsiednimi drzwiami. Dodatkowo zamiast laptopa możesz dać tacę ze srebra (9G), albo wazon na róże (12G)
Teraz to Wy oceńcie pokój naszego dzisiejszego bohatera serii. Zostawiam dla Was sondę:


Ja lecę się uczyć na jutrzejszy dzień. Pozdrawiam i do następnego posta, kochani 😘💕!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Jasne 31 stopni nie wierze bo jak ogladalam pogoda to Polsce nigdzie tyle nie ma vyba ze mieszkasz w innym kraju. 31 stopni jest lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu zaznaczyłam, że termometr u mnie pokazywał 31 stopni W SŁOŃCU. W prognozie pogody pokazują temperaturę w cieniu. U mnie w słońcu aż parzyło (w południe), a w cieniu było przyjemnie (13-14 stopni).
      /Kinga

      Usuń