Playlista

Strony

4 lutego 2018

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #9 - Dzień Świstaka

Witajcie!
Kilka dni temu dowiedzieliście się, że blog zostaje zawieszony najprawdopodobniej do 1 czerwca. Jednak po zastanowieniu stwierdziliśmy,  że do tego czasu będą pojawiać się jedynie posty o aktualizacjach, żeby nic nie umknęło Waszym oczom. Szczególnie będziemy się skupiać nad nowościami u naszych sąsiadów, bo niewiele polskich graczy ma dostęp do rosyjskiej Awatarii.

Wczoraj po wejściu na grupę o Awatarii na VK zobaczyłam, że moderatorzy gry dodali kolejną aktualizację. Jest ona związana z tzw. Dniem Świstaka.


Dzień Świstaka - obchodzony co roku 2 lutego, związany jest ze świstakiem, który wabi się Phil i pochodzi z USA. Według długoletniej tradycji dzięki Phil'owi Amerykanie przewidują, ile jeszcze potrwa zimowa aura.


UWAGA: Nagrodę można odebrać do dzisiaj (tj. 4 lutego)

Nie jest to żaden event, więc nie musimy żałować, że polscy admini nie dodali tej aktualizacji na czas (jeżeli w ogóle mają zamiar zadziałać w tym kierunku). Po zalogowaniu do gry dostajemy skromny upominek w postaci:
  • 15G;
  • 5000S;
  • 5 klisz.
    To tyle na dzisiaj. Do zobaczenia w następnym wpisie!
    /Artemida

    14 komentarzy:

    1. Kocham twoje kutas /mypha

      OdpowiedzUsuń
    2. Basniowy avatarian to chuj z dupa na uszczerbku /mypha

      OdpowiedzUsuń
    3. Miałaś zawiesić blog i wyjechać z Muradem na urlop. Nie rozumiem co tu robisz. Nie dodałaś więcej ciekawostek nt. tego dnia i samego swistaka.


      /Aurin

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może przeczytasz jeszcze raz pierwszy akapit posta - tym razem ze zrozumieniem? Wpis nawiązuje do aktualizacji Awatarii a nie stricte do Dnia Świstaka (tylko nakreśliłam temat). O czym tutaj więcej napisać? Nie chcę bezsensownie lać wody.

        Usuń
      2. Nie będę takich rzeczy czytała. Miałaś zawiesić tego bloga do czerwca, a to nie jest zawieszenie. Podobno brakuje ci czasu, bo uczysz się 24h, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Siedzisz cały czas rano wieczór we dnie w nocy na tej grupie i ośmieszasz się tylko. Ja już swoje wiem. Jak się zakłada bloga to trzeba być świadomym niektórych rzeczy. Ja prowadziłam wiele blogów i nigdy ja ani inny porządny bloger nie zrobił by tak jak ty. W dupie masz czytelników!

        /Aurin

        Usuń
      3. Jest to zawieszenie, od normalnych postów. Chcieliśmy Was tylko poinformować, że będą pojawiać się wpisy tylko te nawiązujące do aktualizacji, abyście byli doinformowani, co się dzieje u Rosjan. Zamiast się cieszyć z tego powodu, to jeszcze krytykujesz.
        To nie jest prawda, że kompletnie nie mam wolnego czasu. Nie uczę się cały czas i do tego się przyznaje. Ale nie chcę, aby moje chwile bez nauki ograniczały się tylko do pisania postów. Ta przerwa od normalnego prowadzenia bloga nie zależała tylko ode mnie.
        I po ostatnie - gówno Cię to powinno interesować,co robię na grupie, która pozwala mi się odciąć od codziennego życia. Gdybym miała mniej nauki, pisałabym normalnie posty (nie tylko o aktualizacjach). :)

        Usuń
      4. I jeszcze dodam - jeżeli jesteś takim odważnym człowiekiem to powiedz mi wprost, kim jesteś.

        Usuń
      5. Aurin ujawnisz się? To moje marzenie spelnisz je? XD

        Usuń
    4. ja bym chciala dostac ta nagrode :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Lepsze coś niż nic, szkoda że nie ma żadnego eventu, mebli, lub ciuchów ale i tak lepiej niż u nas :/
      Scott

      OdpowiedzUsuń
    6. Szkoda że u nas nie ma :( i nie czepiajcie się tego bloga bo to przerwa :) od tych innych postów :) Super blog :)
      pozdrawiam /Wika

      OdpowiedzUsuń