Playlista

Strony

30 stycznia 2018

Przerwa blogowa.

Witajcie!

Praktycznie od nowego roku nie pojawiają się posty (ostatnio kilka). Bardzo przepraszamy za pustkę i niezaktualizowany wygląd itp. Mieliśmy bardzo dobry skok w nowy rok, jednak nie w szkole... Jak wiecie, trzeba było zawalczyć o oceny (koniec 1 semestru), a gdy już zaczął się drugi, masa sprawdzianów, kartkówek, nauki. Razem z administracją ustaliliśmy, że musimy ustanowić przerwę od blogowania, przerwę dla bloga. I tutaj popieram Violę (KCA), która słusznie napisała w komentarzu, że jesteśmy tylko ludźmi, a nie maszynami do pisania postów. Nie siedzimy 24h na dobę przed komputerami, lecz chodzimy do liceum, do szkoły średniej... Przerwa potrwa (najprawdopodobniej) do czerwca. Oczywiście planowany termin może ulec zmianie. Możemy wrócić wcześniej lub później... Kontaktujcie się z nami za pomocą NK, FB (Kevin Karev Awataria/ Kinga Artemida Kowalska) lub nawet chatu blogowego. Komentarze będą publikowane, posty bardzo rzadko, a nawet wcale. Może tylko te o aktualizacji. Jeżeli znajdziemy chwilkę, to postaramy się zaktualizować wygląd. Przepraszamy, że informujemy Was o tym dopiero teraz, ale nie zawsze mogliśmy między sobą pogadać.

A na koniec zdementuję wszystkie plotki. Między mną a Kingą jest dobrze. Mieliśmy chwile rozterek, ale nie bierzemy rozwodu, a blog nie ma zaplanowanego końca.

/Adm. bloga Baśniowa Awataria
Jeszcze raz przepraszamy za brak informacji z naszej strony...

16 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na Wasz powrót. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Gratulację z okazji 100 000 wyświetleń!
      (Dacie radę 150k? xDD)

      Usuń
    2. Myślę, że na luzie xD I dziękujemy.

      Usuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością ♥
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. W KOŃCU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ktoś Cię zmuszał do czytania naszego bloga, mój Drogi?

      Usuń
    2. a czy on was obraził, moja Droga Kingo? To dlaczego piszesz do niego z tonem pretensjonalnym?
      /Bez podpisu

      PS: usuńcie weryfikację obrazkową, bo szczerze mówiąc jest barszo trudna. serio

      Usuń
    3. Przecież napisałam normalny komentarz bez pretensji xD Zawsze musicie się do mnie przyczepić?
      Chciałam tylko powiedzieć, że Anonim nie musi czytać tego bloga (bo to tak trochę wygląda jakby wchodził tu z przymusu, sądząc po jego reakcji).

      A jeśli chodzi o weryfikację obrazkową, to ją wyłączymy. Dziękujemy za zwrócenie uwagi.

      Usuń
    4. Hhahaah, jeśli dla Ciebie Kinga napisała tonem pretensjonalnym, to ja jestem chyba zakonnica. (Siostry kochane, przyjmiecie mnie do zakonu??) Albo jestem ślepa i nie widzę pretensji z strony Kingi..
      Aaaaa jeszcze coś do anonima z 30 stycznia 2018 15:50 - Kurwa, chłopie, albo kobieto.. Chuj kim jesteś. Jeśli nie lubisz tego bloga, to wypierdalaj <33 Nikt tu Cię na siłę nie trzyma.

      Usuń
    5. Violka, wracaj na wieś i nie pokazuj wszystkim jak kulturalnie cię wychowano.

      Usuń
  4. Nareszcie


    /Aurin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auriana sama tu blogowałaś a teraz kom: nareszcie? Zastanów się co piszesz

      Usuń
    2. Hah dziwisz się?

      /Aurin

      Usuń
  5. A co między Kingą a Muradem. Radzę ci Kevin tego Alfonsa wypier**lić z waszego życia. Będzie łatwo, sam odejdzie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Ty masz wiedzieć, co mnie łączy z Muradem? Pewnie jesteś kolejną osobą, która nie wierzy w przyjaźń damsko-męską. I radzę odczepić się od naszych prywatnych spraw. W Anonimie każdy odważny, a już ujawnić się to nie łaska :)

      Usuń