Playlista

Strony

15 lutego 2018

Długa przerwa + serie!

Witam!

Na wstępie chcę Was przeprosić, że niestety musiałam na kilka tygodni opuścić BA, w skrócie miałam problemy rodzinne.

***

Serie będą dalej prowadzone ale jako na początek musimy ustalić z Administracją nowe dni na publikowanie postów. Oczywiście wszystko będzie regularnie i porządnie by Was nie zawieść kolejny raz. 

A co do postów jestem w stanie starannie pisać i myślę, że to mi nie uprzykrzy w tym co robię. Jeszcze raz przepraszam, że post jest na prawdę krótki ale musiałam coś napisać po tak długieeeeej przerwie! 

P.S - Wesołych Walentynek oraz Dzień Singla!

Pozdrawiam cieplutko!
Martyna 😚 

12 komentarzy:

  1. A ja myślałem, że miałaś problemy ze stroną. Heh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka tych powodów - nie wymieniłam ich, ponieważ to moja sprawa i nie chce się dzielić z kimś o tym co mi się przytrafiło. ;)

      Martyna

      Usuń
    2. Po tym co robisz i jaka jesteś (nie obrażam), to można mieć co do tego wątpliwości.

      Usuń
  2. kwicze
    przeciez mieliscie bloga zawiesić imbecyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było czytać wcześniejszego posta (początek). Napisałam w nim wyraźnie, że najprawdopodobniej wrócimy z pisaniem postów. Ale nieee, od razu trzeba nas obrażać :)

      Usuń
    2. To sie zdecyduj. Najpierw nie macie czasu a teraz? Może się z psiapsiółkami pokłóciłaś i nie masz już co robić wiec sie wezmiesz za pisanie? :* I nic nie trzeba było czytać bo ja nic nie muszę :D i przestań pisać do mnie w takim tonie maleńka

      Usuń
    3. Jakim tonem? Czy ja niegrzecznie napisałam? Nie mam czasu jedynie w okresie szkolnym. Myślę, że Martyna i Karina będą mogły pisać do wakacji bez problemu. Jeszcze Was poinformujemy.
      I proszę Cię, odczep się wreszcie od mojego wolnego czasu. Bloger to nie maszyna do pisania postów. Zrozum to. Są gorsze dni bez weny. Może ja jestem w tym okresie? Może za bardzo mnie szkoła i nauka dobija?

      Usuń
    4. Jeśli Ci się na prawdę coś nie podoba to istnieje na karcie taki znak jak "krzyżyk", który służy on do zamykania obecnych stron. :") Dla mnie to idiotyczne (za przeproszeniem) jak ktoś rządzi czy ma być post czy nie, jeśli uważacie nas za tzw "maszyny" to może zauważycie, że nie tylko my a także Wasi rodzice pracują by Wam podarować kieszonkowe na coś pożytecznego. My z innej strony pracujemy nad postem by był dobrze napisany oraz materiały zgodne z tematem.. Przykro mi z tej strony ale to żałosne co robicie, może przejrzycie na oczy wkrótce. :")

      Usuń
  3. Czy tylko mi się wydaje, że Karyna nie ma nic do powiedzenia w sprawie bloga? :P
    //Crossfire

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Martyna zepsuje tego bloga. XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co piszesz jest po prostu śmieszne.

      Usuń
    2. Jakoś tylko Megumi się śmieje :)

      Usuń