Playlista

Strony

14 lutego 2018

Organizacja + Nowinki z rosyjskiej Awatarii #10 - Nowe stroje

Witajcie!
Na wstępie chciałabym omówić jedną sprawę organizacyjną związaną z blogiem. Jakiś czas temu zawiesiliśmy stronę ze względu na bardzo małą aktywność z naszej strony. Została nas tylko trójka: Karina, Kevin i ja. Okazało się, że jedynie Megumi mogłaby normalnie publikować wpisy, dlatego postanowiliśmy zamknąć bloga do czerwca tego roku.
Jednak w ostatnich dniach Martyna napisała do mnie z prośbą, czy mogłaby do nas wrócić. W związku z tym, że dziewczyny zadeklarowały, iż są w stanie pisać dla Was posty w ciągu roku szkolnego, najprawdopodobniej likwidujemy zawieszenie bloga.
W tym i przyszłym tygodniu Kevin ma ferie, dlatego może publikować swoje wpisy. Ze mną jest trochę inaczej, bo jutro wyjeżdżam do Zakopanego i wracam dopiero we wtorek lub w środę. Jednak postaram się w pozostałe dni coś napisać.

***

Przejdę teraz do głównego tematu dzisiejszego wpisu. Tydzień temu (?) rosyjscy moderatorzy postanowili dodać kolejną aktualizację. Tym razem możemy ujrzeć nowiutkie komplety. Przyjrzyjmy się im.

Damskie:


Pierwszy komplet nosi nazwę "Wczesny ptak" - po lewej, a drugi "Dziedziczka" - po prawej (niestety musiałam się przy tym posłużyć tłumaczem i nie wiem, czy wujek Google mi dobrze przełożył, ale uznajmy, że tak się nazywają 😂).
"Wczesny ptak" składa się głównie z dwóch kolorów: morskiego i pomarańczowego. Według mnie cały efekt zepsuła bardzo rozkloszowana spódnica. Na miejscu moderatorów dałabym węższą. W tym komplecie podoba mi się szalik i bluzka. Za cały strój zapłacilibyśmy 17.200S i 120G, a w zamian za to dostalibyśmy 474 pkt image'u.
W "Dziedziczce" dominuje kolor granatowy z białymi, szarymi i czerwonymi elementami. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia (tak, jednak taka miłość istnieje). Tutaj nic bym nie zmieniała - jest po prostu cudowny! Dodaje więcej image'u (565 pkt), a za całość zapłacilibyśmy 7.600S i 195G. Myślę, że warto

Męskie:


Na temat męskich strojów wolę się długo nie wypowiadać, bo się nie znam. Po przetłumaczeniu rosyjskich nazw pierwszy z kompletów nosi nazwę "Alpy" - po lewej, natomiast drugi to "Armis" - po prawej. W tym wypadku bardziej podoba mi się komplet "Alpy", ale drugi też jest ładny.

Ceny i image:
  • "Alpy" - 9.900S i 137G + 443 pkt image'u;
  • "Armis" - 5.700S i 129G + 381 pkt image'u.
To tyle w tym poście. Możecie spodziewać się jeszcze jednego w godzinach wieczornych.
Pozdrawiam!
/Artemida

4 komentarze:

  1. Kiedy post o evencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się napisać go wczoraj wieczorem ze względu na to, że się pakowałam. Zapomniałam dodać screeny z komputera do posta roboczego i nie mogę go napisać. Wracam dopiero we wtorek, ale spróbuję skontaktować się z Kevinem i spytam się, czy go napisze.

      Usuń
  2. Zdecydujcie się w końcu czy ona ma na imię Karina czy Megumi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megumi to nie imię, tylko dawny nick Kariny. Nie chciałam się powtarzać.

      Usuń