Playlista

Strony

26 sierpnia 2018

Co z moimi seriami? - Kinga

Witajcie!
Zdecydowałam się napisać osobny wpis dotyczący moich serii. To już ostatni organizacyjny post z mojej strony. Chcę Wam wszystko dokładnie wyjaśnić, jakie serie planuję wznowić (i kiedy), aby nie było bałaganu.

POKOJE AWATARÓW


Link do posta z zasadami serii: LINK

Już od dzisiaj możecie przysyłać mi swoje pokoje do oceny. Chcę już w tym albo przyszłym tygodniu wznowić tę serię. Jednak bez Waszej pomocy się nie obejdzie!

Przypominam:
Zrzuty ekranu z Waszymi awataryjnymi wnętrzami możecie wysłać bezpośrednio:
na moje NK: Kinga Artemida 
na e-mail blogowy: basniowa-awataria@o2.pl


NIECODZIENNE SYTUACJE NA AWATARII


Link do posta z zasadami serii: LINK

Tę serię mam zamiar prowadzić w weekendy. Postaram się, aby była bardzo z humorem. Nie obiecuję, że będzie się pojawiać co tydzień.


JEDEN Z DZIESIĘCIU


Link do posta z zasadami serii: LINK

Czwarta edycja serii "Jeden z dziesięciu" w awataryjnej wersji miała pojawić się w te wakacje (dokładnie w drugim tygodniu sierpnia). Niestety nie zaczęłam jej przez problemy blogowe i mój brak czasu.

Od razu zapowiadam - 3 września zaczną się zapisy do 4. edycji "Jeden z dziesięciu"! Do zabawy wejdzie dokładnie 10 osób. Przemyślcie swój udział już dzisiaj. Serdecznie zapraszam!


UBRANIE NA SZÓSTKĘ

Link do posta z zasadami serii: LINK

Niedawno Viola z bloga PA dała mi tę serię. Myślę, że druga edycja pojawi się w styczniu. To jest tylko wstępny termin i może ulec zmianie. Zastanawiam się jeszcze, czy zostawić jury takie, jakie było w pierwszej edycji, czy zmienić na inne. Możecie wypowiedzieć się w komentarzach na ten temat.


ŚWIAT ROSYJSKICH WNĘTRZ

Nowa seria!

Długo myślałam nad nowa serią, która może być ewentualnym zamiennikiem dla Pokoje Awatarów (gdy nie będę miała żadnych Waszych prac do oceny). Będę w niej pokazywać wnętrza Rosjan z portalu VK i je oceniać. Mogą być one inspiracją do tworzenia Waszych pokoi. Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba.

***

Już od najbliższego tygodnia wracam do publikowania wpisów.

Pozdrawiam!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz