Playlista

Strony

9 sierpnia 2018

Tła do profilówek [1]

Halo galo!
Tak, wiem, że dawno nie pisałam, ale jeździłam do kotów/babci, byłam na zakupach...Po prostu początek tygodnia był zabiegany, za co Was przepraszam. Dzisiaj przychodzę do Was z proponowanymi tłami. Znalazłam je na grafice google, oczywiście rosyjskiej. Do każdego dodam krótki opisik. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, być może każdy znajdzie coś dla siebie, a ja zapraszam Was już do czytania lekturki!

Pierwszy mnie bardzo urzekł. Jest po prostu cudowny, taki magiczny! Widać, że zaczerpnięty trochę Kanionem, w oddali widać morze, góry. No, ale najbardziej spodobało mi się niebo, takie gwiaździste. Ja z chęcią zrobię sobie na niej profilówkę, a wy?
Dalej mamy coś bardziej zimowego. Widać choinki, jezioro, śnieg, góry lodowe. Również jest to bardzo fajny pomysł na profilówkę, lecz może bardziej zimową. Narazie jest lato, więc nie będę Wam uprzykrzać wakacji hihi. W każdym bądź razie zapiszcie sobie, będziecie mieć na potem :-)
Trzecia jest minimalistyczna, ale też ma swój urok. Widać mostek ten z plaży, tylko bardziej ozdobiony, ponieważ jest dodany murek, kwiaty, jakiś koktajl, a  z brzegu morza siedzi sobie piesek. Można ujrzeć też  promienie słoneczne, które ładnie komponują się z całością. Moim zdaniem jest to łatwy i ciekawy pomysł na letnią profilówkę.
Tak się prezentuje przedostatnie tło. Tym razem w środku, nawiązuje do zestawu mebli, który niedawno został dodany na polską awatarię. Ładne granatowe meble, z eleganckim wykończeniem, skrzypce i piękna szklista podłoga, czego chcieć więcej? Również interesujący pomysł, ale tym razem na każdą porę roku!
No i już ostatnie, które chyba najbardziej mi się podoba, no bo oczywiście, co najlepsze to na koniec. Mamy tu mnóstwo elementów, które są zaczerpnięte z różnych lokacji, mebli, itd. Widać ławeczki z Hungry Meerkat, podłoże, które ku mojemu zdziwieniu jest podłogą ślubną oraz różne elementy z parku. Jest naprawdę śliczna. Z całego serca Wam mogę ją polecić.

***
To by były wszystkie moje propozycje, mam nadzieję, że Wam się spodobały, może z jakiejś skorzystacie, kto wie? Z chęcią zobaczę wyniki Waszej pracy, a teraz już się z Wami żegnam, do zobaczenia wkrótce, papa!
/Oliwia




                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz