Playlista

Strony

15 grudnia 2017

Aktualizacja Awatarii #12 - Stroje z eventów w sklepie

Hej... Cześć... Witajcie!

Post z mojej strony pojawia się dopiero dzisiaj, ponieważ nie chciałem wczoraj robić zbyt dużego natłoku spraw. Nowy wygląd bloga, impreza blogowa itd. 

Wczoraj na Awatarii przeglądałem sklep (wykonuję bardzo rzadko) i natknąłem się na coś ciekawego, części stroi z Event'ów. Dokładniej z zimowego zeszłorocznego oraz sprzed dwóch lat. Ku mojemu zdziwieniu umknęły ceny... Jak wiadomo są wygórowane, mimo przeceny. Plusem jest ich wysoki licznik image'u.



A wy co myślicie o przecenie i dodaniu tych stroi do sklepu?





Przypominam jeszcze, że dzisiaj o godzinie 19:00 jest impreza blogowa z okazji Mikołajek i świąt BN. Liczymy na Waszą obecność!

Do zobaczenia 😉
/Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz