Playlista

Strony

9 grudnia 2017

Powrót!

Witajcie, wierni towarzysze!
14 listopada poinformowałam Was o mojej ponad 2-tygodniowej przerwie na blogu. Obiecałam, że wrócę już 1 grudnia z pełnią pomysłów na posty. Niestety musiałam ją przedłużyć o kolejny tydzień, nie z mojej winy. Na szczęście powoli kończy mi się okropny okres z masą nauki. Do świąt mam jeszcze zaplanowane 3 sprawdziany, ale myślę, że na luzie będę mogła dodatkowo prowadzić bloga.
Jest mi bardzo smutno, że Patrycja zrezygnowała zarówno z bloga, jak i gry. Myślałam, że nasza współpraca potrwa o wiele dłużej. Cały czas nie wiemy, co się dzieje z Gratką, która nie daje znaków życia. Mamy nadzieję, że do końca tego roku się pojawi. Jeżeli nie - pomyślimy, co z nią zrobić.
Na koniec chcę bardzo (ale to bardzo, bardzo!) podziękować przede wszystkim Kevinowi, który poświęcił swój czas i publikował w czasie małego kryzysu swoje wpisy wraz z Kariną. Dodatkowo jestem wdzięczna, że Kevin zatroszczył się o wygląd bloga. Dziękuję 💕!
Mam nadzieję, że teraz będzie jeszcze lepiej. Postaramy się ożywić bloga na nowo. Mojego kolejnego posta możecie spodziewać się już w poniedziałek!

Do zobaczenia!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz