Playlista

Strony

17 grudnia 2017

Przetrwasz? #3

Cześć!

Dawno nie pojawił się post z tej serii. Po tym, jak wróciłam z przerwy, dałam uczestnikom, jeszcze czas na odpowiedź, ale nikt tego nie zrobił. Łącznie pięć osób wybrało odpowiedź. Jedna z osób napisała mi ją w wiadomości prywatnej. Jest to drugi i ostatni raz. Jeśli ktoś mi napisze odpowiedź na NK, choćby była dobra, nie uznam jej.

Niestety, ale z gry wypada DB Problem, która nie powiadomiła mnie czy wybiera kartę, czy też nie. Jeśli ktoś się bał wybrać, trudno, ponieważ dwie odpowiedzi na trzy były dobre. LetItBreathe, Kiś Ogórki, MotherF*cker, Scott i Crossfire przechodzą dalej!


Tutaj macie dowód, że nie ściemniam. Nie odpowiedzieli mi: HopeDiesLast, WróżkaMel i Aniołek. Możecie jeszcze zdecydować czy gracie dalej. Jeśli  ktoś nie pamięta, to były dobre odpowiedzi: b) przyglądasz się przez chwilę nagłówkom gazetom, po czym podchodzisz do stołu oraz c) podchodzisz do stołu, ponieważ może Ci się trafić coś potrzebnego 

Tabelka wygląda aktualnie tak:


Teraz będą dwie opcje. Macie 50% szans, więc nie jest tak źle. 😉

Na stole znajdujesz klucze, jakiś stary scyzoryk oraz działającą latarkę. Zerkasz jeszcze okiem na nagłówki. Dotyczyły one głównie morderstw, które wydarzyły się przez ostatnie dwadzieścia lat. Podchodzisz do drzwi i próbujesz je otworzyć. Były otwarte. Wychodzisz z pokoju. Którędy idziesz? 

a) przez oświetloną część korytarza
b) przez nieoświetloną część korytarza 

Macie czas do 21.12.2017 roku. Życzę powodzenia! 

//Karina




7 komentarzy: