Playlista

Strony

5 grudnia 2017

Genialne pozy #4.

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj kolejna dawka genialnych póz, tym razem wyłącznie z moją postacią.

1.
 Czy Wy też tak macie, że czasem jak wstajecie, to macie zawroty głowy? Ja niestety tak, jak widać na obrazku. Możliwe jest, że mój Awatar przedawkował coś...😂

2.
 Halooo?! 112?! Proszę przyjechać, otwarte złamanie! Kolano wyskoczyło!

3.
Kiedy dostaniesz kopniaka prosto w krocze... Ból to mało powiedziane...😅

4.
 Najszybszy sprinter na świecie, Drakula. Jego przeciwnik- Kevin. Jesteście przygotowani na rywalizację nie z tego świata?... Na miejsca. Do biegu! Gotowi? Start!


6.
 A na końcu typowe zachowanie rurkarza (gościa co chodzi w obcisłych galotach)... Kiedy chcesz być fajny i opierasz się o ścianę... Ale (eee) zapominasz, że za Tobą nie ma ściany...😂

Myślę, że nowe pozy przypadły Wam do gustu i ponownie przypominam, jeżeli chcecie mi pokazać śmieszne pozy Waszych Awatarów, przesyłajcie na e-maila blogowego: basniowa-awataria@o2.pl
 Kilka już dostałem i pokażę je w następnym poście.

/Kevin

4 komentarze:

  1. Cześć mam pozę bardzo mnie zaskoczyła więc postanowiłam pokazać
    Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, możesz ją wysłać na naszego emaila: basniowa-awataria@o2.pl lub na moje NK
      /Kevin

      Usuń
  2. Czemu mi się podobają te opisy do póz :D Ta seria jest fajna, czemu wcześniej nie zwróciłam na nią uwagi 🙄

    OdpowiedzUsuń