Playlista

Strony

14 czerwca 2018

Pomysły na profilówki ♥

Hejka!
Z góry przepraszam za brak postów z mojej strony, miałam sporo na głowie, a to wycieczka, wyjazdy, poprawki... No, ale już jestem, ma nadzieję, że się stęskniliście ♥ Przechodzę do Was dzisiaj z pomysłami na profilówki. Zainspirowały mnie do tego rosyjskie grafiki, które są naprawdę interesujące. Rosyjskie, rosyjskimi, ale polskie też zasługują na uwagę! Być może pojawi się jakaś tutaj, jesteście ciekawi? Zapraszam serdecznie do czytania postu!

I - Profilówka wspomnień


Tę profilówkę sama wykonałam, wpadłam na ten pomysł dosyć dawno, jednak ciężko było mi to zrealizować, wiem, wiem, nie wyszło mi to idealnie, bo robiłam to dosyć dawno i na próbę. Dlaczego taka nazwa, a nie inna? Ponieważ ukazuje zdjęcia z awatarii z przyjaciółmi, dzięki nim można przypomnieć sobie miłe chwile spędzone z tymi osobami. Oczywiście zrobić to można w różny sposób, na przykład 'rozwiesić' zdjęcia na sznurku, czy tym podobne. Mi osobiście się ten pomysł podoba, zrobię chyba podobną, ale ładniejszą, ta jest trochę niewyraźna. Na drugim zdjęciu jest podobnie, tylko tej nie zrobiłam, a znalazłam na rosyjskiej grafice.

II - Miłość rośnie wokół nas...


Kolejnym moim pomysłem jest profilówka z ukochaną osobą. Bardzo fajnie może wyjść ze swoją drugą połówką z awatarii. Wystarczy mieć swojego i drugiej osoby awatara, tło , jakieś drobne dodatki i gotowe. Niby zwykła, a oko cieszy. Jeżeli chcielibyście zrobić podobną to serdecznie mogę Wam polecić tło jednolite, np szare. Do tego bardzo mi się podoba ułożenie pary na tej profilówce, serce, które symbolizuje ich miłość także ślicznie się tu wpasowało. Niestety, nie zdążyłam zrobić sama takiej, ale na pewno jak będę miała czas to ją wykonam!

III -  Portret awataria

Na pierwszy rzut oka może wydawać się trudne, pewnie pojawią się pytania: 'Że co? i ja to mam zrobić..?' lub też 'Nie zrobię tego', ale uwierzcie to nie jest takie ciężkie. Na początek wystarczy znaleźć jakieś ładne tło, najlepiej w kolorach pastelowych, we wzorki. Ładnie też będzie jak je pocieniujecie. Kolejnym punktem jest to, że wycinamy głowę awatara, najlepiej z szyją, następnie dodajemy białą obramówkę. Drobne poprawki i portret jak znalazł! Także nie zrobiłam podobnej, ale pomysł mi się baaardzo spodobał i chyba zrobię na profilowe.

***

To by było na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że zainspirowałam Wam do czegoś. Być może już wchodzicie w Pixlr, czy też w inny program i bierzecie się za robotę! Ja niestety nie dam rady dzisiaj,ale w wakacje zrobię nie jedną taką, jeśli chcielibyście zobaczyć efekty moich prac, koniecznie wspomnijcie w komentarzu, a ja się z Wami już żegnam, papa!
 /Oliwia

8 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczę efekty twojej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię o tym post, o moich efektach :)
      Pozdrawiam ♥
      /Oliwia

      Usuń
  2. Kiedy dokłądne info o evencie ? :D
    Bo zastanawiam się, co dają te naklejki "Innocenty" xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj się pojawi, ale na razie nie mam tych naklejek. Spróbuję poszukać na rosyjskiej Awatarii. Najwyżej za kilka dni dopiszę o nich.

      Usuń
  3. Witam zrobiła byś posta o nowych naklejkac na awie? np o inocencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czegoś się dowiem, to na pewno zrobię to ja albo ktoś inny z bloggerów :D
      Pozdrawiam ♥
      /Oliwia

      Usuń
  4. Hej mam pytanko zrobisz posta jak fajnie się ubrać (najlepiej dla chłopaka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zrobię, dzięki za pomysł!
      Pozdraiwam ♥
      /Oliwia

      Usuń