Playlista

Strony

21 czerwca 2018

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #15 - Prezenty z okazji urodzin Awatarii + nowe stroje i fryzury ślubne!

Witajcie!
Już dzisiaj możemy świętować nasze upragnione wakacje po całych 10 miesiącach (a bardziej 9) nauki. Mnie ten czas minął w oka mgnieniu. Jest też druga dobra wiadomość (a może zła?) - już od lipca wracamy na właściwe tory! Wierzymy, że blog na nowo ożyje i będziecie mogli ujrzeć nasze wypociny.
***

Przejdźmy do tematu dzisiejszego posta. 19 czerwca Awataria obchodziła już 7. rok swojej działalności. Z tej okazji rosyjscy moderatorzy dali wszystkim graczom prezenty.


Szkoda, że u nas nie dostaliśmy takich rarytasów. Ale powinniśmy się cieszyć z urodzinowego eventu, który również pojawił się na polskiej Awatarii z jednodniowym opóźnieniem. Przebieg tej zabawy wraz z ciekawostkami pojawią się w następnym poście, który opublikuję jutro.

***

Oprócz prezentów rosyjscy gracze moją się cieszyć nowościami dodanymi w sklepie z artykułami ślubnymi. 30 maja pojawiły się dwa nowe komplety i dwie wersje fryzur dla obydwu płci.

Źródło: oficjalna grupa o Awatarii na VK

KOMPLETY DAMSKIE:


Mnie najbardziej podoba się komplet "Niebo". Ma specyficzną suknię, która różni się od pozostałych swoim krojem. Zakochałam się w jej falbankach od pierwszego wejrzenia. Kolczyki też są cudowne. Nie ma w tym stroju elementu, który chciałabym zmienić.
Natomiast komplet "Korona" (jeżeli tłumacz mi poprawnie przetłumaczył) też jest ładny. Kwiatowy motyw uzupełnia prostą suknię i dodaje jej wyrazu. Opaska bardzo dobrze komponuje się z całością.

KOMPLETY MĘSKIE:


Nie będę się rozpisywać na temat męskich strojów. Oba komplety są ładne, jednak bardziej mi się podoba wersja "Sebastian". W droższym stroju usunęłabym okulary, bo nie bardzo pasują na tę uroczystość.

FRYZURY DAMSKIE:


Moje serce urzekła fryzura za 15000S. Podobają mi się w niej lekkie loczki, które są oplecione białymi kwiatami, które dodają cudownego uroku.

FRYZURY MĘSKIE:


Natomiast u chłopców - żadna fryzura mi się nie podoba. Jeżeli już miałabym wybierać, postawiłabym na wersję za 8700S.

***

Jakie jest Wasze zdanie na temat ostatnich aktualizacji u Rosjan? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!

Pozdrawiam i życzę radosnego zakończenia roku szkolnego!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz