Playlista

Strony

25 czerwca 2018

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #16 - Nowe tło u fotografa

Witajcie!
Zapomniałam Wam jeszcze przedstawić starszą aktualizację, która pojawiła się 6 czerwca na rosyjskiej Awatarii. Rosyjscy fotografowie mają powód do radości, bo dodano nowe tło, tym razem w stylu japońskim.

Źródło: oficjalna grupa Awatarii na VK


Na zdjęcie z zastosowaniem nowego tła musimy zużyć 2 klisze. Myślę, że jest to całkiem rozsądna cena. 


Po lewej stronie ekranu mamy do wyboru kilka przedmiotów tematycznych, które możemy dokleić do swojego zdjęcia.


Tak wygląda puste tło bez dodatków. Nawet takie proste mnie urzekło.

Tak prezentuje się moje przykładowe zdjęcie w tym stylu. Według mnie jest to bardzo udane tło. Zdecydowanie oddaje klimat japońskiego krajobrazu dzięki charakterystycznym budowlom i kwitnącej wiśni. Moderatorzy zalecają jeszcze, aby ubrać się w japoński szkolny mundurek Seifuku. Wtedy efekt może być jeszcze lepszy. A jak się doda skośne oczy? Miodzio!

***

A Wam jak się podoba? Chcecie to tło na polskiej Awatarii?

Pozdrowienia!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Ładne ale nie gramw Awatarie pozdrawiam emilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i chciałbym takie na polskiej Awatarii ,ale pewnie nie zostanie ono dodane :c
    Mam jednak nadzieję ,że polska administracja się tym razem postara c:
    Pozdrawiam /wojownik

    OdpowiedzUsuń