Playlista

Strony

8 marca 2018

Top 5 #3

Witajcie!

Dawno nie było posta z tej serii, dlatego postanowiłam go napisać. Będzie on raczej dotyczyć dziewczyn, a dokładniej fryzur, które kiedyś były modne.

Miejsce 5


Mimo tego, że można dosyć często spotkać tą fryzurę, kiedyś była bardziej popularna. Musi być w niej "to coś", że awatarki postanowiły ją zakupić. Ja w niej jednak nic nie widzę takiego specjalnego.

Miejsce 4

Przez chwilę się wahałam czy nie dać ich na miejsce piąte, a poprzedniczkę na czwarte, ale w końcu się zdecydowałam. Fryzurę tą również możemy spotkać, ale trochę rzadziej. Idealnie pasuje do mroczniejszych stylizacji.

Miejsce 3


Przeczesana na bok grzywka. Najczęściej możemy ją spotkać u graczy z mniejszym poziomem (przynajmniej ja ją u nich spotkam). 

Miejsce 2


W grze jest dostępna jeszcze jedna fryzura podobna do tej. Postanowiłam jej tutaj nie dodawać, bo wyglądają tylko trochę inaczej (nawet ceną się nie różnią). Kiedyś często spotykana, dzisiaj już nie, mimo tego, że jest ładna. Nowe trendy robią swoje. 

Miejsce 1


Nie wiem jak u Was, ale mi najbardziej się ona kojarzy ze strojem pielęgniarki (strój specjalny, Halloween). Przypomina również fryzurę piosenkarki Ariany Grande. 


Tak czy inaczej poszła w zapomniane. Podobnie jak większość rzeczy w tej grze. Która z tych fryzur podoba Wam się najbardziej? Może uważacie, że powinna się tu znaleźć inne fryzury? 

Życzę miłego dnia!
//Karina

  




8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się fryzura z miejsca drugiego. Napiszesz następny post o fryzurach męskich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura na 5 miejscu najlepsza!!! Kocham ją

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób post o fryzurach najmniej noszonych przez Awatarki! Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post już był na innym blogu ;d

      Usuń
    2. No i co nie bede szukać specialnie tego bloga i odkopywać z pośród 3836526 postów

      Usuń
  4. Super są wszYstkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecej zrob bo fajna ta seria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne to wyszlo

    OdpowiedzUsuń