Playlista

Strony

21 listopada 2017

Top 5 #2

Cześć!

W końcu mnie tu widzicie. Moja przerwa trwała do 20 listopada. Będę się starać pisać więcej postów, ponieważ jak widzicie w ostatnim czasie są tutaj pustki. Mam dużo sprawdzianów i nauki, więc Wam tego nie obiecuję.
Ostatnio było 5 najrzadziej spotykanych wydarzeń, a teraz będą te, które widujemy najczęściej. 

                                                                   Miejsce 5


Coraz częściej możemy zauważyć wydarzenia tego typu. Niektórzy robią owe wydarzenia dla żartu i następnego dnia wracają, a inni naprawdę odchodzą. Jeśli ktoś gra długo w watarię, pewnie się mu znudziła. Nowe meble lub ubrania są rzadko dodawane na naszą awatarię, a o eventach szkoda gadać. 

                                                                     Miejsce 4


Darmowe vipy, coś Wam to mówi? Mi się kojarzy z osobami, które oszukują. Niestety, ale tacy gracze są. Osobiście nie spotkałam się z kimś, kto dał mi darmowego vipa. Czasem chodziłam, żeby sprawdzić takie osoby. Podobne wydarzenia mówią o kodach na goldy itp. Pamiętajcie, one nigdy nie działają. 😉



                                                                   Miejsce 3



Coraz częściej widzimy wydarzenia, w których Valide (lub jej Sułtanki) poszukuje nowych niewolników. Kto wie, może coraz więcej jej poddanych odchodzi. 


                                                                   Miejsce 2



Muszę przyznać, że jest to jedno z najgorszych wydarzeń na awatarii. Już wyobrażam sobie reakcję rodziców, gdyby zobaczyli, co dzieje się w grze. 😂
Wolę nie wiedzieć co tam robią (nie chcę jeszcze bardziej zniszczyć sobie dzieciństwa). 
                                                                       Miejsce 1


Chyba nie ma osoby, która choć raz dostała bana. Powody są różne, od spamu do pisania przekleństw. Sama mam najczęściej za spam... Jaki mieliście największy rekord (czas bana)? 


Teraz notka do osób, które zapisały się do serii Przetrwasz? Tylko cztery osoby napisały co wybierają. Uwierzcie nie jest to takie trudne, macie duże szanse na trafienie w dobrą odpowiedź. Proszę o odpowiedzi do 23 listopada. 

Życzę miłego dnia.

//Karina



3 komentarze:

  1. taka seria ''top 5'' była też na AKKI ale spk

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 minut.
    /Crossfire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ymmm ja miałem chyba najwięcej 11 Godzin 30 Minut xD
    /Drapieżny

    OdpowiedzUsuń