Playlista

Strony

11 listopada 2017

Genialne pozy #3.

Hej... Cześć... Witajcie!

Zanim przejdę do tematu posta, chciałbym Was przeprosić. Nirstety w tym tygodniu była masa kartkówek, praca klasowa i pytanie przy tablicy, więc nie miałem czasu poświęcić na bloga nawet 15 minut. Jest mi strasznie głupio... Dzisiaj (sobota) i jutro (niedziela) moi dziadkowie mają urodziny, więc komers musi być. Dodatkowo muszę się nauczyć 13-wersowego wiersza, dlatego nir jestem w stanie powiedzieć, kiedy zmienimy nagłówek. Postaram się, jak tylko mogę. Chcę również zaznaczyć, że od nowego tygodnia postaram się wprowadzić inne serie do obiegu, bo jak na razie gotowe mam pozy. No i teraz koniec mojego nudnego życia, przejdźmy do posta.


Na dobry początek, chciałbym Wam ogłosić, że przekształcam "Genialne pozy" w serię. Udało mi się zrobić sporo screenów (chyba 13 jednego dnia), więc wróżę przyszłość tym postom. Szkoda się rozpisywać na ten temat... Dzisiejsze pozy będą związane z halloweenowym eventem. Zaczynamy!

1.
 Pierwsza poza przypomina mi trochę ninja. W sumie, to "atak wampira" na bezbronnego człowieka. Dziwne rzeczy się dzieją...


2.
 Tutaj widzimy "przemianę" w wilkołaka lub w człowieka. Kto nie oglądał filmów science-fiction?

3.

 Tym razem mamy przedstawione lądowanie wampirka- nietoperza. Najpierw jedną nogą, potem drugą, a na końcu opuszczamy skrzydełka. Uwaga, żeby nie upaść na tyłek!

4.
 A (aaaaa) przepraszam, co Pan tutaj knuje? Jakieś czary przy lodówce? Nie? To może przysiady Pan ćwiczy? Albo modły odprawia?
 5.

 Ach, czy Wy też widzicie, z jaką gracją Pani Hrabina odfruwa? Ładnie ułożone nóżki, skrzydełka w górę... I tylko widać jak faluje jej peleryna.

6.
No i ostatnia już poza, tym razem grupowa. Nazwałem ją "skoczny kanion". Przypomina łańcuszek cieszących się dzieci. Brakuje jeszcze kilku osób...

Noo i to wszystko na dziś
/Kevin

12 komentarzy:

  1. Te opisy są tak żenujące że nawet ja ich się wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcemy być całkowicie poważni na blogu. To jest taka seria, aby się pośmiać. Możesz opuszczać opisy, jak Ci się nie podoba, albo nie czytać wpisów z tej serii. Co za problem?
      /Kinga

      Usuń
    2. Jeśli nie umiecie żartować to tego nie róbcie. Chociaż czekajcie, patrząc na Violkę i opisy jej znajomych już wiem na jakim poziomie jest Wasz poziom.

      Usuń
    3. Nie macie już czego wstawiać i takie gówna wychodzą. Czekam na coś porządnego, ale Kevin przynajmniej stawia poty a inni co nie mają przerwy np.Auriana i ty Kinga wgl tamci mają całe życie przerwe poprostu nie chce im sie prowadzić bloga i juz niech nie piszą, że uczą sie 24h nawet w weekend.

      /Wasza znajoma, która się na was zawiodła

      Usuń
    4. Ja nie piszę postów, bo mam karę na komputer. Nie wiem jak wygląda sytuacja u innych, więc się na ten temat nie wypowiem.
      //Shirayuki (Karina)

      Usuń
    5. Ja dalej się waham. Myślę, że jednak skłonię się ku przerwie przez najbliższe 2 tygodnie. Ostatnio miałam bardzo dużo nauki i myślałam, że przez jakiś czas będzie lepiej. Jednak czeka mnie niestety kolejna dawka kartkówek, sprawdzianów i zadań.
      To prawda, nie uczę się 24h na dobę, ale mam też swoje życie osobiste. Dodatkowo w każdą sobotę Pani wychowawczyni organizuje nam wyjścia na uniwersytet na wykłady z biologii. Oprócz tego muszę sobie znaleźć czas dla rodziny i znajomych.
      Bardzo Was przepraszam i w najbliższych dniach możecie oczekiwać wpisu informującego o mojej przerwie. Chyba, że jakimś cudem się wszystko zmieni.
      Jeśli chodzi o ogólną publikację postów - wciąż czekam na obecność Kevina od zeszłego tygodnia, bo jesteśmy w trakcie układania grafiku pisania postów. Musimy jakoś przetrwać ten miesiąc i mamy nadzieję, że już na 100% wszystko się unormuje w grudniu.
      Najmocniej przepraszamy, ale nie wszystko jest od nas zależne :(
      /Kinga

      Usuń
    6. A skoro jesteś naszą znajomą, to może się ujawnisz? Przynajmniej tak by wypadało.
      /Kinga

      Usuń
    7. Nie muszę sie nikomu ujawniać,a jak tak bardzo ci zależy to domyśl się .;) Na pewno nie zgadniesz a jak już to się zdziwisz!

      /xx

      PS: NIE PISZCIE MI, ŻE PODPISUJE SIĘ JAK ANAFALBETA!

      Usuń
    8. No to jesteś tchórzem :) Nie lubię takich osób, które nie mają śmiałości podpisać się pod własnymi słowami.
      /Kinga

      Usuń
    9. Gdybym napisała Ci kim jestem byś się załamała !A z resztą co mi szkodzi ...........

      /xx

      Usuń
    10. No to dajesz. Nie bój się o mnie. Nie jestem taka miękka, jak Ci się wydaje ;)
      /Kinga

      Usuń
  2. Anonimie, znajoma Kingi. Kurna, czy ty nie umiesz zrozumieć, że jej życie to nie tylko szkoła, komputer, blog, i awataria. Oma ma wykłady, rodzinę i jakieś hobby pewnie po za komputerowymi.. Szkoła średnia, przez 3/4 lata przygotuwuje Kingę do matury. A to, że ty spędzasz swój wolny czas nad komputerem, to mogę Ci pogratulować pogorszenia wzroku. W ogóle jak nie chcesz nie podpisuj się, możesz jeszcze bardziej pogorszyć twoją reputację. Pozdrawiam serdecznie administrację BA, oraz Ciebie.

    OdpowiedzUsuń