Playlista

Strony

14 maja 2018

Post powitalny - Oliwia

Hejka!
Witajcie po raz pierwszy na tym blogu. Pewnie większość z Was kojarzy mnie z innych blogów, na przykład Awataria Kraina Inspiracji, gdzie nadal się udzielam, Awataria z Siostrami, z której odeszłam z własnej woli czy też PzA, na którym byłam krótko, bo zostało usunięte. Na tego bloga postanowiłam się zgłosić, ponieważ bardzo lubię blogować, po prostu sprawia mi to przyjemność. Jako, że już koniec roku nadchodzi wielkimi krokami będę miała dużo czasu na pisanie, wymyślanie nowych zabaw czy też serii. Oczywiście chciałabym też urozmaicić jakość pisania postów, nauczyć się czegoś nowego lub też zaczerpnąć przydatnych wskazówek, które pomogą mi w dalszym pisaniu. Miało być na początku, ale mówię teraz, że chciałabym serdecznie podziękować za przyjęcie mnie na okres próbny. Obiecuję, że nie zawiedziecie się na mnie i będę starała się pisać regularnie posty. Mam nadzieję, że szansę pisania na tym blogu wykorzystam najlepiej jak się da. No, a co się potoczy dalej to zobaczymy.Okres próbny zaczynam troszkę później niż wszyscy, a to dlatego, że w ostatnim tygodniu sporo się działo, zresztą w tym też, ale stwierdziłam, że jako udźwignę to. Nie będę już przedłużała i opowiem coś o sobie, żebyście mnie lepiej poznali.

Mam na imię Oliwia, jestem piętnastolatką. Uczęszczam do trzeciej klasy gimnazjum. Urodziłam się 5 grudnia 2002 roku. Nie chciałabym podawać dokładnej miejscowości mojego zamieszkania, ale powiem tyle, że jestem z województwa mazowieckiego.Jeśli chodzi o rodzeństwo to mam (nie)stety siostrę, która jest ode mnie młodsza. Posiadam psa, który ma półtora roku, jest rasy labrador. Niedługo dojdzie jeszcze kotek, którego mam zamiar wziąć ze schroniska. Lubię wiele rzeczy, a najbardziej słuchać muzyki,jak to ja słucham najwięcej popu, chociaż w ostatnim czasie polubiłam rap. Moimi ulubionymi piosenkami są m.in 'Wonderland', 'What about us', '8 kobiet' ( druga wersja) i wiele innych nie wszystkich znam tytuły, także nie powiem Wam. Oprócz tego jak znajdę czas lubię sobie poczytać, ale tylko Wattpada, ponieważ za normalnymi książkami nie przepadam, chyba, że lektura, to muszę przeczytać.Co tam więcej, w wolnym czasie uwielbiam chodzić na tzw. shopping ze znajomymi po galeriach, sklepach. No, bo która dziewczyna nie lubi kupować sobie ubrań czy też jakiś dodatków? Ostatnio dosyć często ( nawet bardzo często) zdarza mi się oglądać yt'ba, przeróżne kanały, nie będę wypisywała moich ulubionych, bo takowych nie mam. Czasami lubię wziąć czystą kartkę papieru, ołówek i oczywiście uruchomić swoją wyobraźnię, przyznam się bez bicia, że nie jestem uzdolniona plastycznie, ale sprawia mi to przyjemność i uwielbiam to robić.Jak każdy człowiek ( nie obrażając oczywiście) mam wady i zalety. Moją jakże dużą wadą jest lenistwo, z chęcią nie robiłabym nic, na szczęście nie jestem śpiochem jak niektórzy ;) Oprócz tego nie lubię za bardzo ruchu, nie wiem do końca, czy mogę to nazwać wadą, ale jedno jest pewne wolę zdecydowanie siedzieć w swoim domku. W przyszłości mam zamiar zostać weterynarzem lub coś związanego z medycyną, gdyż się tym interesuje i widok krwi mnie nie przeraża. No i to by było tyle o mnie, bo chyba się troszkę rozpisałam, a nie każdego może to interesować.

Moja historia z Awatarią zaczęła się nie tak dawno, jednak nie pamiętam tak dokładnej daty, bo mnie to wtedy nie interesowało, podejrzewam, że jakiś 2015/16 rok (no to rzeczywiście niedawno). Pewnego razu szukałam jakiejś ciekawej gry, natrafiłam na awatarię,oczywiście będąc na gry.pl. No, bo tam zaczęłam swoją przygodę z tą grą. Nie wiedziałam dokładnie o co chodzi, jak to zawsze, gdy są początki. Osiągnęłam tam 20 level, ponieważ długo mi to strasznie szło. Potem usunęli grę, byłam zrozpaczona, bo to wtedy była moja ulubiona gra na tamtą chwilę. Zrobiłam sobie przerwę, po jakimś czasie założyłam naszą klasę, wtedy tam znalazłam awatarię, niestety musiałam robić wszystko od nowa, co nie było za bardzo motywujące. Wtedy miałam bardzo mały level, nie pamiętam dokładnie, podejrzewam, że z ósmy, dziewiąty. Pogrywałam tam dosyć krótko.Przeniosłam się na facebook, wtedy już zmotywowałam się i leciałam jak z płatka, dograłam do 32/34 levelu ( nie pamiętam dokładnie), to wtedy mi zablokowali konto. Załamałam się, akurat blogowałam wtedy na Bananowej Awatarii, miałam odejść, ale właśnie to blog mnie zmotywował do założenia konta od nowa, lecz nadarzyła się inna okazja. Moja przyjaciółka zakończyła grę, a na tamtym koncie juz nie grała, więc mi oddała wszystko, co prawda nie było to jakieś bogate konto, ale nie przejmowałam się tym. Tak, więc na chwilę obecną pogrywam sobie na tym koncie, znaczy z przerwami, ale jednak czasami wpadnę. Na naszej klasie mam konto, tylko po to, gdy są jakieś zabawy, uroczystości związane z blogami lub żeby popisać ze znajomymi. To tyle jeśli chodzi o historię.

Teraz już sprawy końcowe, czyli będę podpisywała się jako Oliwia, pogrubioną czcionką. Podam Wam jeszcze moje portale, email.

E-mail : taylor. awataria@vp.pl ( Możecie wysyłać mi jakieś pomysły na posty lub się ze mną skontaktować)
Facebook: Klikaj ( Jeśli chcesz się ze mną skontaktować czy też coś mi podesłać to pisz, tutaj jestem najbardziej aktywna)
Nasza klasa: Klikaj ( Jeśli chcesz się ze mną skontaktować lub też coś podesłać, rzadko tutaj bywam, ale postaram się być w ostatnim czasie aktywniejsza)

Nagrody, które będą w konkursach będę rozdawała na obydwu portalach społecznościowych.
Pod spodem pokażę mój paszport, gdzie będziecie mogli zobaczyć mój level,  image, itd.
Jeżeli macie jakieś pytania, możecie zadawać pod tym postem.

*nie zwracajcie uwagi na te włosy, bo się wygłupiałam, a komfortu mam mało, bo remont w mieszkaniu*

Myślę, że jak na post powitalny to całkiem sporo napisałam, ale ja nie potrafię pisać mało, po prostu co myślę, to przelewam w tym przypadku na białą stronę w bloggerze. No to w takim razie zostało mi się tylko pożegnać. Do zobaczenia już niedługo!
/Oliwia

4 komentarze:

  1. Bardzo szkoda, że te włosy to był " żart ", bo już myślałam, że w końcu będzie ktoś oryginalny na tym blogu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ostatnio nawet mi się spodobały, więc narazie nie mam zamiaru ich zmieniać :)
      /Oliwia

      Usuń
    2. Mając niepowtarzalny wygląd zdecydowanie łatwiej przyciągać uwagę i stać się bardziej rozpoznawalnym.

      Twoje posty świadczą, że nadajesz się na bloga. Miło się czyta taką notkę i chce się powracać na tego bloga, bo chyba tak naprawde to jedyny aktywny blog :v
      Pozdrawiam c:

      Usuń
    3. Oooo dziękuję za takie miłe słowa :)
      /Oliwia

      Usuń