Playlista

Strony

7 maja 2018

Nowa w progach... - Daria.

WITAJCIE!


Jestem Daria, mam 15 lat i uczęszczam do klasy 2 gimnazjum. Od dnia dzisiejszego aż do niedzieli będzie trwał mój okres próbny, po którym stanie się jasne czy zostanę na blogu dłużej.


Na sam początek chciałabym, abyście mnie lepiej poznali. Jak już wspomniałam wyżej. nazywam się Daria, mam 15 lat i chodzę do klasy 2 gimnazjum z rozszerzeniem języka angielskiego o profilu biol-chem-mat. Moją pasją jest blogowanie, lubię blogować, miałam kilka blogów - niewypałów, które nie odnosiły większych sukcesów, więc byłam zmuszona je usunąć. Moją kolejną pasją jest piłka nożna. Bardzo lubię grać, niegdyś uczęszczałam na treningi ze swoją drużyną, lecz ze względu na brak czasu oraz szkołę postanowiłam zrezygnować i od ponad roku nie trenuję, lecz często gram ze znajomymi na boisku szkolnym. Uwielbiam również oglądać oraz chodzić na mecze mojej ulubionej drużyny piłkarskiej, której nazwy nie podam ze względu na późniejsze wyzwiska oraz wszelkiego rodzaju spiny, ale mniejsza. Przejdę do zainteresowań. Najbardziej interesuje mnie medycyna, chciałabym w przyszłości zostać lekarzem albo weterynarzem, by móc pomagać ludziom i zwierzętom, które bardzo kocham. Sama posiadam jednego dwurocznego psa, który wabi się Maks. Ahh, znów się rozpisałam, ale dziękuję, że przeczytaliście moje wypociny, poniżej przedstawię Wam mój paszport z Awatarii.


Gram w Awatarię ponad 5 lat. Mój nick to Heart Attack. Jak widać nie posiadam największego poziomu, najlepszych statystyk, bo po prostu mi na tym nie zależy. Nie kupuję Goldów, bo jest to dla mnie bez sensu. Zamiast samemu zdobywać poziomy, pieniądze i mieć z tego frajdę, większość osób woli pójść na łatwiznę. Nie chcę nikogo obrażać, to po prostu moje zdanie.

Dobrze, dobrze nie będę się więcej rozpisywała, bo jak na ten czas nie mam takiej potrzeby. Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca tej lektury, mam nadzieję, że przyjmiecie mnie dobrze i obędzie się (mam nadzieję) bez hejtów. 

// Heart Attack (Daria)

11 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo Weterynarzy będzie w przyszłości, ja, Oliwia, ty haha. Zwierzaki <33
    Powodzenia /celebrytka

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Weterynaria.. Mimo tego musiałabym wyjechać tam gdzie znajduje się szkoła Weterynaryjna. Powiedzmy, że mamy to samo oprócz angielskiego, ahah. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim, widzę że mamy wspólne zainteresowana 😂❤️ Pozdrawiam
    /Heart Attack

    OdpowiedzUsuń