Playlista

Strony

13 października 2017

Nowa ja..

Witam.
Jestem nową redaktorką, która będzie pisała dla Was przez tydzień posty. Nazywam się Martyna (Impossible) i mam 14,5 lat. Urodziłam się w małym miasteczku, który się zwie Tarnów. Od małego uwielbiałam się bawić, a więc zabawa to jedyne co mogę wliczać do moich zainteresowań 😂. Oprócz tego kocham tańczyć (w tym taniec towarzyski oraz shuffle) i malować. Blogowanie sprawia mi przyjemność, ale od ostatniego czasu szkoła wytrąciła mnie z równowagi i dlatego też nie grałam od momentu odejścia z załogi. Jestem osobą miłą, a wręcz kulturalną (ale internet mi już miesza w głowie) oraz pełną podziwu.

Możecie ode mnie oczekiwać różne serie + posty, w którym umieszczę różne ciekawe informacje (jeżeli Wam się spodoba) no i oczywiście konkursy. Tyle Wam mogę dać na początek współpracy z resztą załogą oraz z czytelnikami tego bloga 😚.

EDIT 1. Od 03.10 (dzisiaj) zaczynam okres próbny.

To dziś na tyle.. Pozdrawiam!
Martyna


4 komentarze:

  1. Hahhahah! Ty miła? No chyba nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości może być inna. To nie jest warunek xD Poza tym człowiek może się zmienić.
      /Kinga

      Usuń
    2. Nie, nie może się zmienić! XD

      Usuń
  2. a niech będzie i tak nic ciekawego nie ma xd

    OdpowiedzUsuń