Playlista

Strony

1 września 2018

Back to school [1] - Propozycja umeblowania klasy

Hejka!
Z góry przepraszam za brak aktywności z mojej strony, ale jakoś nie miałam chęci i weny do pisania. Miałam parę spraw, a to lekarz, a to wyjazd, a to coś i czas leci. Niby wakacje dużo czasu, ale się najzwyczajniej w świecie nie chce. Stwierdziłam, że zacznę serię 'Back to school', która już od dłuższego czasu króluje na yt'be, czasami zdarzy, że coś obejrzę, ale to rzadko. Mam parę propozycji na posty, więc podczas września możecie się spodziewać kontynuacji tej serii, pojawi się pewnie jakiś tag, stylizacje, itd, czas pokaże. Nie będę już Was zanudzać, więc zacznę od opisania dzisiejszego tematu, a jest to propozycja umeblowania klasy, czyli jak na przykład robicie na awatarii szkołę, to może będzie łatwiej Wam ją udekorować. Jeżeli chodzi o pomieszczenie to jest ono moje, a oto i one:

Tak się prezentuje moja propozycja klasy. Jak widać jest ona dosyć prosta, wszystkie elementy są za srebro, więc na każdą kieszeń. Widać, że jest ona udekorowana w kolorach pomarańczu, brązu i bieli. Moim zdaniem wszystkie kolory ładnie ze sobą się łączą. Mam cichą nadzieję, że skorzystacie z mojej propozycji, może byście coś dodali, przestawili albo ujęli? Nie krępujcie się, możecie śmiało pisać w komentarzach, nie obrażę się :D Teraz przejdę do kosztów:
*Tapety 'Szkoła' - 750s
* Parkiet - 725s
* Okno w klasie x2 - 4000s
* Szafa na dokumenty x2 - 8700s
* Fotel do komputera - 1100s
* Szkolna ławka x9 - 18000s
* Pomarańczowy kwiatek w wazonie - warsztat
* Nowoczesny laptop - 3900s
Razem: 37175s
                                             ***
Podsumowując cena nie jest jakaś duża, a myślę, że pokój całkiem ładnie się prezentuje, pomimo swojej ceny, jak widzicie nie trzeba posiadać G, żeby stworzyć coś ładnego, co myślę, że trochę udowodniłam. Mnie się podoba moja propozycja, a Wam? Koniecznie napiszcie w komentarzach, a ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia wkrótce, pa!
/Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz