Playlista

Strony

28 września 2017

Post powitalny

Witajcie!

Zostałam wybrana na autora tego bloga, więc powinnam napisać post powitalny. Mogliście mnie już tutaj zobaczyć na okresie próbnym. Bez zbędnego przedłużania, przedstawię się.

Na imię mam Karina i 21 października skończę 15 lat. W przyszłości planuję iść na studia psychologiczne. Psychologią zaczęłam się bardziej interesować po przeczytaniu książki "Umysł w ogniu", autorstwa Susanny Cahalan. Do moich zainteresowań można również dołączyć: muzykę, historię, Japonię i łyżwiarstwo figurowe. Słucham różnych gatunków muzyki (od popu do techno). Nigdy nie lubiłam disco polo i wszystko na to wskazuje, że to się nie zmieni. Nie wiem, skąd się wzięła u mnie nienawiść do tej muzyki, tak jak u mojego rodzeństwa. 

Jestem osobą, która nie lubi pracować w grupie. Często trafiały mi się osoby, które nie wywiązywały się ze swoich zadań, co wszystkim szkodziło. Nieraz robiliśmy pracę na ostatnią chwilę, ponieważ nie potrafiliśmy uzgodnić co i jak. Dodam, że zawsze jestem zmuszana do czytania 😂.
Moimi ulubionymi przedmiotami szkolnymi są: w-f, biologia i historia. 


W grze mam nick Dasvidaniya (z ros. do widzenia). Aktualnie mam 24 poziom i przez jakiś czas to się nie zmieni. Gram już dobre kilka lat bez większych przerw. Na chwilę obecną możecie mnie zobaczyć na NK, rzadziej na Facebook'u.

             
(kliknij, aby powiększyć)
Post chciałam napisać szybciej, ale miałam problemy z internetem, dlatego widzicie go dopiero teraz. Będę się podpisywać swoim imieniem. Mam nadzieję, że poznaliście mnie trochę lepiej. Nienawidzę pisać postów powitalnych

Życzę miłego wieczoru, pozdrawiam!
//Karina

5 komentarzy:

  1. Powodzenia kochana. <3
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie spodziewałam się, że tak zmienisz swoją interpunkcję. Uważam, że powinnaś zostać na blogu!
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń